perjantai 1. maaliskuuta 2013

Kevennyksiä & Kullankaivajia


Tämä maaliskuu alkaa ja viikko loppuu, kevennyksellä, joka menee sarjaan tositapahtumat ja kriittinen naistutkimus.

Lopussa vielä laillinen keino likvitoida naistyyppi nimeltä kullankaivajat.

Olin päässyt siis juuri sisälle baariin (tämä tapahtui noin viikko sitten). Niin minuun iskee oitis katseensa sellainen blondi. Mikä on tietysti ihan luonnollista, sillä jos seksillä olisi pääkaupunki, olisin sen pormestari. Komea sellainen sano! Ja naiset, nuo tissikkäät pienet ystävämme, jotka usein myös tuoksuvat hyvälle, ovat tunnetusti persoja kaikelle hyvälle.

Olin myöskin jokseenkin puolivallaton, sillä aikamme toisiamme katseltuamme minä virnistin blondille, vähän kuten Einstein siinä kuvassa jossa näyttää kieltä. (Onkin selvää että tein niin, sillä voin tehdä niin. Kiitos oikein paljon!)

Käännyin pois hänestä, sillä ei minulla ole koko iltaa aikaa virnistellä, on vain tietty aika kun voit nauttia paikan huokeista alkoholivirvokkeista.

Pian se oli taas vieressäni. Tällä kertaa se sanoi:
"Sinä olet rahamiehen näköinen".

En muista mitä vastasin, vai vastasinko muuta kuin sen että katsoin häntä kysyen: "Ja pointti oli?"

Se voiteli minua.

Minä vaistosin sen.

Ja minulle tuli selväksi että kyse oli naislajityypistä nimeltä "gold digger in training", kun se meni varsinaiseen myyntipuheeseen jossa sen lompakko oli jäänyt kotiin jne jne ja nyt pitäisi tarjota.

En ole eläessäni tarjonnut naiselle drinkkiä baarissa, enkä näe syytäkään siihen jatkossakaan - tämän sanon täynnä ylpeyttä ja voimaa! Olen kyllä antanut kolikon kaksi pultsarille joka suoraan sanoi että kerjää rahaa jotta saisi pullon keskiolutta. Mutta naisille tarjoaminen ei ole oikein. Kuten Brother Marquis alkuperäisessä ja parhaassa 99 Problems:issa (Ice T:n biisi) tapaa räpättää:

"I got 99 problems and a bitch ain't one of them
I don't trip on hos 'cause I don't need none of them
Pussy's the temptation, dick's the persuasion
So don't expect nuttin' 'cause I ain't offerin'
I go hard on my bitches 'cause I'm never never soften"

Nielin pöyristymiseni ja naurahdin ettei tule kyllä diiliä.

Johon myös lisäsin aavistuksen nenäkkäästi, ja kuin pienelle tytölle selittäen: "Minä nimittäin tulin etsimään täältä rikkaita naisia, jotka sitten voivat elättää minut". Tämän tein ennen kun käännyin jo kokonaan tiskille. Olen mies.

Näin lopuksi vielä joko kevennys, tai vinkki jota et ehkä löydä niksipirkasta.

Paras tapa tappaa tuollainen nainen on se, että pistät sille päähän pannan josta menee pään eteen sellainen metrinen keppi. Pääasia etteivät kädet ylety sen päähän.

Tämän jälkeen kepin päähän laitetaan vähintään 20 € seteli. Sen jälkeen vain käännetään harakka oikeaan suuntaan, ja se lähtee taapertamaan setelin perässä, ja taapertaa niin kauan kunnes kupsahtaa.

Sen jälkeen se päästää sielun, vai onko tuollaisilla naisilla sielua? Haamun se siinä tapauksessa päästää. Se on muodoltaan "rukoilijasirkka". Ja se haamu menee asumaan läheiseen panttilainaamoon, ja henkilökuntaa vituttaa kun saa siivota ektoplasmaa kultaesineiden päältä.

(Huom. jos käytät esim. 50€ seteliä, siinä tapauksessa prosessi etenee paljon nopeampaa, sillä tässä tapauksessa tuo naikkonen ryhtyy jo juoksemaan, transsissa ja silmissä €-kuvat. 100€ niin siltä on tunnissa kanttu vei!)

Mutta kuriositeettina vielä tuosta illasta sanottakoon, että minulle kyllä tarjottiin. Se taisi olla random act of kindness-tyylinen teko. Minä nimittäin jutustelin erään täysin tuntemattoman tyypin kanssa, ja se vain heitti että tarjoaa minulle juoman. Mies tarjosi, minä otin ja mies meni pois.


Ei kommentteja: